لباس فرم اداری چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

اهمیت لباس فرم اداری

لباس فرم اداری یک مجموعه نشان دهنده ی ارزش و احترامی ست که به مجموعه و برندسازی سازمان گذاشته می شود. لباس فرم اداری اولین نکته ای است که در نظر مخاطب و مراجعه کننده جلوه گری می کند. پوشش کارکنان و نحوه برخورد کارکنان یکی از عوامل مهم در برندسازی سازمان است.
پوشیدن لباس فرم اداری، علاوه بر زیبایی سازمان، تاثیر ویژه ای در روحیه افراد جامعه و نیز پرسنل دارد. رنگ و مدل لباس فرم اداری بر اساس حوزه فعالیت و برندینگ آن سازمان مشخص می شود. لباس فرم اداری باید از نظر جنس، مدل از کیفیت بالایی برخوردار باشد. هر چقدر جنس و کیفیت لباس فرم بالاتر باشد نشان از ارزشی است که سازمان شما برای برندینگ خود قائل است.

خصوصیات لباس فرم اداری


از جمله خصوصیات لباس فرم اداری به سه مورد رنگ، جنس و سایز می توان اشاره کرد.
رنگ: اولین موردی که نظر دیگران را جلب می کند، رنگ است. معمولا در طراحی لباس فرم اداری از رنگ سازمانی و برندینگ الهام گرفته می شود.
جنس : جنس لباس فرم اداری به دلیل استفاده روزانه و شستشوی مداومی که انجام می شود باید به گونه ای بشد که کیفیت خود را از دست ندهد.
سایز: سایز لباس فرم اداری بسیار مهم است. سایز لباس کار اداری نباید خیلی تنگ یا گشاد باشد. اندازه بودن لباس، تعیین کننده شیک پوشی سازمان و شرکت است که باید حتما به آن توجه کرد.

مانتو شلوار اداری باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟


یک مانتو و شلوار اداری از سه خصوصیت قد، سایز و جنس پیروی می کند.
قد: قد مانتو باید با قد کارمند متناسب باشد. معمولا مانتو اداری که قد بلندی دارد بهتر است. اگر شما فردی هستید که قد کوتاهی به نسبت بقیه دارید بهتر است نوع برش مانتو شما عمودی با خرج کار باشد، این مدل باعث بلندتر دیده شدن شما می شود.
سایز: سایز مانتو نباید خیلی تنگ باشد. مانتو تنگ باعث می شود از راحتی شما کاسته شود و راندمان کاری را کاهش می دهد.
جنس: جنس مانتو و شلوار اداری از اهمیت ویژه ای برخوردار است. لباس کار باید از نخ کامل و یا درصد بالای نخ تولید شود و از ایجاد حساسیت پوستی و همچنین بوی نامطبوع جلوگیری می کند.
کیفیت و قیمت لباس فرم اداری زنانه به چه مواردی بستگی دارد؟
کیفیت و قیمت لباس فرم اداری به سه عامل مهم قیمت پارچه، هزینه دوخت و هزینه طراحی بستگی دارد.
قیمت پارچه : قیمت پارچه نقش اصلی را در تعیین کیفیت و قیمت لباس فرم اداری زنانه بر عهده دارد. تنوع پارچه برای لباس فرم اداری زنانه و مردانه متفاوت و بسیار زیاد است. در اینجا به بررسی چند مدل پارچه می پردازیم
پارچه تریگال : تریگال یا ترگال پارچه ای است که از آن برای تولید روپوش و مانتو زنانه استفاده می شود که مناسب فصل تابستان است.
پارچه فاستونی: از پارچه فاستونی جهت تولید شلوار اداری و فرم حراست استفاده می شود. جنس پارچه فاستونی سبک است از این جنس برای تابستان و فاستونی سنگین برای زمستان مورد استفاده قرار میگیرد.

پارچه تترون: پارچه تترون سبک و مناسب تولید پیراهن اداری است.
پارچه فیونا: از پارچه فیونا برای تولید مانتو شلوار اداری استفاده می شود. این جنس پارچه در برابر شستشو مقاومت خوبی دارد.

تولید و پخش لباس فرم اداری در ایمن پوش آردم با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت انجام می ود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *