ویژگی های کاپشن و شلوار مهندسی و انواع لباس کار که باید بدانید

کاپشن و شلوار مهندسی

استفاده از لباس کار علاوه بر محافظت از لباس های شخصی، به محافظت از افراد در محیط کار را با توجه به خطرات و نیازهای افراد در محیط کار را بر عهده دارد. در این مقاله قصد داریم به معرفی انواع لباس کار و ویژگی های هر کدام بپردازیم. جهت سفارش و اطلاع از قیمت خرید انواع تجهیزات ایمنی مانند کفش ایمنی، لباس کار دوبنده، کاپشن شلوار، دستکش ایمنی و تی شرت کار با شماره های موجود در وب سایت تماس حاصل نمایید.

معرفی ویژگی های انواع لباس کار 

لباس کار دارای انواع مختلفی است که با توجه به شرایط موجود در محیط کار، طراحی و تولید می شود و به بازار عرضه می شود. مدیران شرکت ها و کارگاهها و کارخانجات با توجه به نوع کاربرد و مصرف خود، از انواع لباس کار استفاده می نمایند.

کاپشن و شلوار مهندسی

استفاده از کپشن و شلوار مهندسی در مشاغلی چون صنایع فولاد، خودروسازی، کار در معدن، راه سازی و شهرسازی و … مورد استفاده قرار می گیرد.

شلوار مهندسی در دو مدل دکمه ای و کمر کش تولید می شود. کاپشن و شلوار مهندسی به دلیل مزایایی که دارد از جمله محبوبترین انواع لباس کار در سراسر دنیا محسوب می شود. کاپشن و شلوار مهندسی هم راحت تر و هم زیباتر از بقیه انواع مدل های لباس کار مهندسی است.مهندسین از این مدل لباس کار بیشتر استفاده می کنند به همین دلیل به این مدل لباس، لباس کار مهندسی گفته می شود.

جنس پارچه های کاپشن و شلوار مهندسی معمولا از فلامنت، پلی استر پنبه و … می باشد. در دوخت این لباس از پارچه های مختلف نیز استفاده می شود و در شغل های مختلف، با توجه به نیاز آن شغل می توان از نوار شبرنگ استفاده کرد. کاپشن و شلوار مهندسی به دلیل داشتن جیب های  زیاد باعث کارایی بهتر می شود. 

لباس کار دوبنده و یکسره

لباس کارهای یک سره از پارچه هایی مانند کتان، پلی استر پنبه، فلامنت و جین استفاده می شود. لباس کار یکسره با جنس جین هم در محیط کار و هم در فضای بیرون کاربرد دارد. لباس کار دوبنده دارای بالاتنه ای آزادتر است و همین باعث می شود عملکرد شما را محدود نکند. این مدل لباس کار در بین شغل هایی مانند تعویض روغنی و نجاری و … طرفداران زیادی دارد.

روپوش کار

پوشیدن روپوش کار باعث نظافت و ایمنی افراد در محیط کار می باشد. انواع مدل های روپوش کار تقریبا در تمام مشاغل یکی است و با تفاوت های کمی در سایز های مختلف و جای جیب و دکمه  و رنگ مشابه است. روپوش کار با توجه به محل استفاده معمولا از جنس با درصد نخ بیشتر مانند تترون، ترگال، پنبه و … طراحی و تولید می شود. راحتی و مقاومت این جنس لباس کار در مقابل شستشوی زیاد از جمله مزیت های این مدل لباس خواهد بود. روپوش کار بسیار پرکاربرد است و در تمام درمانگاهها، بیمارستانها، رستورانها مورد استفاده قرار میگیرد.

لباس کار خلبانی

لباس کار خلبانی از نام لباس خلبانی گرفته شده است. در صورتیکه مکانیک هستید، در کارواش کار می کنید  و یا با مواد شیمیایی و روغنی سروکار دارید، لباس کار خلبانی بهترین گزینه می باشد.

فروشگاه لباس کار آردم

لباس هایی که در تولیدی لباس کار آردم طراحی و تولید می شود از بهترین کیفیت و به همراه ضمانت می باشد. ایمن پوش آردم متخصص در طراحی و تولید انواع لباس کار، لباس کار دوبنده، لباس کار مهندسی، لباس کار پزشکی، لباس کار صنعتی، لباس کار جین و … در تهران و شهرستان می باشد. جهت خرید و استعلام قیمت انواع لباس کار می توانید با شماره های موجود در وب سایت تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *