لباس کار بادگیر و شلوار ضد آب نمدی چیست

لباس کار بادگیر

مشاغل مختلفی وجود دارند که با آب سروکار دارند. از این رو استفاده از لباس کار بادگیر و شلوار ضد آب می تواند گزینه مناسبی برای این مشاغل باشد. مشاغلی چون باغبانی، نگهبانی، راهداری، شیلات و تمام کارهایی که در محیط های باز انجام می شود. تمام انواع لباس کارهای موجود در بازار به منظور حفاظت از افراد در محیط کار تعبیه شده اند. لباس کار بادگیر مدل جلو بسته با شلوار، از پوشش گرمایی مناسبی برای بدن برخوردار است. جهت خرید انواع لباس کار بارانی، لباس کار سردخانه، کفش ایمنی، لباس کار دوبنده، دستکش ایمنی کار . تی شرت کار در ایمن پوش آردم می توانید با شماره های موجود در وب سایت تماس حاصل نمایید.

لباس کار بادگیر و شلوار ضد آب پارچه شمعی

استفاده از پارچه های شمعی و ضد آب در هوای سردسیر و بارانی و معتدل مناسب تر است. بادگیرها اصولا فری سایز و در رنگ های مختلف تولید و عرضه می شود. استفاده از این بادگیرها در پروژه های عمرانی، تاسیساتی، کشاورزی، شیلات و … مناسب تر است. لطفا حتما توجه نمایید به دلیل وجود محصولات درجه دو و سه جهت اطمینان خاطر بیشتر، حتما این محصول را از ایمن پوش آردم تهیه نمایید.

مشخصات لباس کار بادگیر

  • جهت تولید لباس بادگیر و شلوار نمدی از پارچه شمعی استفاده می شود. این جنس پارچه بسیار سبک و کاملا ضد آب است. وجود جیب هایی در این مدل لباس کار باعث راحتی افرادی است که از این مدل لباس کار استفاده می نمایند. قرار دادن لایه نمدی داخل لباس کارهای بادگیر باعث جلوگیری از نفوذ هوای سرد به داخل لباس می شود.
  • استفاده از این لباس ها مناسب هوای پاییزی و زمستانی می باشد. لباس کارهای بادگیر کاملا ضد آب می باشد و مانع از نفوذ آب و حتی باد به داخل بدن می شود و از فرد در برابر سرما و خیس شدن جلوگیری می کند.
  • وجود آستر نمدی داخل این لباس ها مانع از خروج گرمای بدن و همچنین ورود سرما به داخل لباس می باشد. 
  • پارچه شمعی بسیار سبک می باشد و استفاده همزمان از آستر نمد در لباس های بادگیر، باعث نمی شود که به سنگینی این لباس ها کمک کند. این لباس ها بسیار راحت می باشد و مانع از سیستم حرکتی افراد در حین کار نمی شود و افراد می توانند از این لباسکارها بدن هیچ دغدغه ای استفاده نمایند.

قیمت لباس کار بادگیر و شلوار ضد آب

با توجه به تورم و بالا و پایین شدن قیمت ها، این مدل لباس کار دارای قیمت های متفاوتی می باشد. جهت اطلاع از قیمت خرید انواع لباس کار بادگیر و شلوار های ضد آب با پارچه شمعی و لایه داخلی نمدی می توانید با شماره های موجود در وب سایت تماس حاصل نمایید. 

فروشگاه لباس کار آردم

لباس های تولید شده در تولیدی لباس کار آردم به همراه بالاترین کیفیت و ضمانت می باشد به این منظور جهت خرید انواع لباس کار مهندسی، پزشکی، صنعتی، جین و همچنین انواع لباس کار دوبنده، یکسره، لباس کار سردخانه و … می توانید با ایمن پوش آردم تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *