استاندارد رنگ در کلاه ایمنی

رنگ کلاه ایمنی استاندارد

رنگ کلاه ایمنی با ما صحبت می کند
افرادی که در پروژه های ساختمانی مشغول به کار هستند، همگی باید از کلاه ایمنی استفاده کنند. اگر مشاهده کرده باشید رنگ کلاه ایمنی بسیار اهمیت دارد و از حیطه کاری فرد با ما سخن می گوید.
اینچنین نیست که هر فردی هر رنگ کلاهی که مایل باشد می تواند انتخاب کند و استفاده نماید، شامل استانداردهایی است.ما در ایمن پوش آردم به این مهم پرداختیم.

استاندارد رنگ کلاه ایمنی در کارگاههای ساختمانی


استاندارد رنگ در کلاه ایمنی در کارگاه های ساختمانی، از قانونی جهانی پیروی می کند و در تمام جهان، می تواند نشاندهنده سطح کاری در افراد باشد. به همین دلیل تفاوت رنگ کلاههای ایمنی بی دلیل نیست. پس بی دلیل نیست که در کارگاههای ساختمانی از رنگهای مختلف کلاه استفاده می کنند.

دلیل تفاوت رنگ کلاه ایمنی

این بخش را با یک مثال آغاز می کنیم. فرض کنید در طبقه ای از ساختمان مشکلی جدی و خطرناک در قسمت برق مربوط به آن قسمت پیش آمده است. رنگ کلاه ایمنی می تواند در این مواقع مسئول آن قسمت را به راحتی و در میان جمعیت کارگران شناسایی کند. و با سرعت بیشتری می توان افراد مربوط به هر بخش را شناسایی کرد.

رنگ کلاه ایمنی از اتفاقات جلوگیری می کند
دلیل اینکه در پروژه های ساختمانی از کلاههای با رنگ های روشن استفاده می شود این است که بقیه افراد دید خوبی داشته باشند. مثلا اگر برای را انداختن یکی از ماشین آلات ساختمانی، نیاز به تخلیه فوری جمعیت آن قسمت داشته باشید می توانید افراد نزدیک به آن بخش را دیده و از بروز تصادفات و مشکلات جدی جلوگیری کنید.

امنیت مهمترین دلیل در استفاده از کلاههای ایمنی
کلاه ایمنی همانطور که از نام آن پیداست به شکلی طراحی شده است که امنیت سر افراد را بر عهده دارد و از آسیب سر در مقابل برخورد ابزار آلات و اجسام سنگین و سخت جلوگیری می کند.
از مشخصات کلاه ایمنی استاندارد می توان به ویژگیهایی چون مقاوم در برابر ضربات، آتش و حرارت، گرد و غبار، آب و برق اشاره کرد. براساس قوانین ایمنی بین المللی، تمام کلاههای ایمنی استاندارد باید دارای چنین ویژگیهایی باشند.
در مقاله ای که با عنوان در پروژه های ساختمانی، رنگ کلاه ایمنی به چه معناست به تفاوت رنگ کلاه ایمنی کارگاهی اشاره شد که در این مقاله می توانید به این مورد بپردازید.

تولید و پخش لباس کار آردم

ایمن پوش آردم در زمینه تولید لباس کار، در کنار این فعالیت گسترده خود اقدام به تامین تجهیزات ایمنی مانند کفش ایمنی، عینک ایمنی، کپسول های آتش نشانی و … کرده است. اگر قصد خرید تجهیزات ایمنی و یا قصد خرید انواع لباس کار کارگری، مهندسی، لباس فرم اداری، پزشکی، جین و … را دارید می توانید با شماره های موجود در وب سایت تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *