لباس کار زنانه دارای چه ویژگی هایی است

لباس کار بانوان

یکی از دلایل استفاده از لباس کار برای بانوان و آقایان در محیط کار این است که موجب یکدست شدن آنها می شود و همین باعث افزایش حس همکاری بیشتر در محیط کار می شود. افزایش حس همکاری باعث می شود فعالیت های گروهی بهتر انجام شود. همچنین حس تیمی بالاتر رفته و باعث افزایش فعالیت افراد در محیط کار می شود. در ایمن پوش آردم طراحی و تولید انواع لباس کار بانوان انجام می شود.

شما عزیزان می توانید با مراجعه به وب سایت ایمن پوش آردم و برقراری تماس با شماره های موجود در وب سایت از مشاوران جهت نتیجه بهتر مشاوره گرفته و محصول مورد نظر خود را سفارش بدهید. کارشناسان در اولین فرصت نسبت به سفارش اقدام و با سرعت بالایی که ایمن پوش آردم در تحویل دادن سفارشات دارند توانسته جایگاه بالاتری نسبت به رقبا ایجاد کنند.

هر آنچه که باید درباره لباس کار بانوان بدانید

طرح لباس کار بانوان بسیار قابل تغییر است و این تغییر از محیطی ست که فرد در آن به فعالیت می پردازد. از این رو باید به مسائل مختلفی چون نوع دوخت و جنس پارچه و همچنین یکسری از اصول و قوانینی ست که باید در طراحی و دوخت لباس کار به آنها توجه ویژه ای داشت.
اگر شما کارفرمایی هستید که نسبت به نوع پوشش کارکنان خود توجهی نشان نمیدهید باید بدانید که نبود نظم در نوع پوشش و نداشتن آراستگی و جذابیت در محیط کار تاثیر ناخوشایندی در روحیه پرسنل در محیط کار دارد.

لباس کار بانوان دارای محدودیت های مختلفی در محیط کار است، از طرفی بهتر است لباس کار بانوان با سلیقه خود بانوان در محیط کار خریداری گردد. از جمله ویژگی های لباس کار بانوان در محیط کار می توان به لباس کار بانوان در محیط های آژانس های گردشگری و یا آشپزخانه ها و دیگر شرکت های مختلفی ست که بانوان باید در آنجا حتما از لباس کار اداری استفاده نمایند.

لباس کار بانوان در محیط های مختلف بسیار متفاوت است. لباس کار بانوان در بانک با لباس کار بانوان در بیمارستان و همچنین لباس کار بانوان در محیط آژانس های گردشگری متفاوت است. لباس کار بانوان در محیط های کارگاهی باید دارای ایمنی لازم بوده و با لباس کار دیگر شغل ها متفاوت خواهد بود.
ایمن پوش آردم طراح و تولید کننده انواع مانتو کار اداری و لباس کار بادگیر، لباس کار دوبنده، لباس کار حراست، لباس کار آتش نشانی، لباس کار مهندسی، لباس کار کارگری، کاپشن شلوار، کفش ایمنی، تیشرت کار، جلیقه کار برای تهران و شهرستان ها و همچنین خارج از کشور می باشد.

خصوصیات لباس کار بانوان

لباس کار زنانه با توجه به شرایط و محیط کاری دارای خصوصیات مختلفی ست که در اینجا به آنها می پردازیم.
1.رسمی است
لباس کار رسمی مانند لباس کار زنانه در آژانس های گردشگری و بانک ها، اداری رسمی و علمی و … . با پوشیدن این نوع لباس کار نوعی جدیت و رسمی بودن به دیگر افراد القا می شود. لباس کار زنانه در محیط های دانشگاهی باید ساده و رسمی و فارغ از هر گونه مدل نامناسب باشد. رنگ لباس کار رسمی باید تیره باشد و از هیچ نوع رنگ خاص نباید استفاده شود.

2.شیک است
یکی از راههای بالابردن روحیه کارکنان استفاده از رنگ های جذاب و مدل های زیبا در لباس کار است. با همین کار ساده می توانید انگیزه در انجام کار را در افراد را افزایش داده و همچنین می توانید نظر ارباب رجوع را جلب کنید . نکته ی مهمی که در اینجا مورد توجه باید قرار گیرد این است که از آنجایی که لباس کار نشانگر هویت شرکت است و همواره مدل و رنگ آن باید ثابت بماند، پس بهتر است از همان ابتدا از یک مدل شیک و ترکیب رنگ زیبا استفاده و انتخاب کنید.

3.مناسب با محیط کار است
ایمن بودن لباس کار در محیط های مختلف مانند کارخانجات و محیط های کارگاهی و … داشتن بهداشت و ایمنی امری ضروری است.

  1. راحت است
    از آنجایی که لباس کار برای مدت طولانی در روز مورد استفاده قرار می گیرد پس باید از هر نظر راحت باشد. لباس کار زنانه باید از جنس نرم و خنک باشد و از نظر سایز و اندازه متناسب با اندام فرد باشد. اگر لباس بیش از حد بزرگ باشد یا کوچک باشد باعث می شود فرد در لباس کار معذب باشد و باعث کلافه شدن کارکنان شده و کارایی فرد را پایین می آورد.
    5.با عرف و هنجارهای اجتماعی سازگار است
    عرف اجتماعی مهمترین نکته ای است که در تمام لباس کارهای زنانه باید در نظر گرفته شود. رعایت این نکته باعث می شود حس بهتری را به مراجعین و پرسنل منتقل کنید. بافت در این نوع پارچه ها با دیگر پارچه ها مغایرت دارد. این نوع پارچه ها را به دلیل اینکه بافت آنها به صورت کج است و به همین دلیل به آنها پارچه های کج راه می گویند. ضخامت پارچه های کج راه از تترون و ترگال بیشتر است و به همین دلیل دارای ضخامت کمتری است

فروشگاه ایمن پوش آردم با بیش از ۲۰ سال سابقه درخشان در زمینه تولید و فروش لباس کار آماده ارائه خدمت به کارفرمایان، مدیران کسب و کار، مدیران کارخانجات، بیمارستان ها، لباس کار معدن، لباس کار شرکت نفت، لباس کار صنعتی، لباس کار حراست، لباس کار کارگری، لباس کار مهندسی و … می باشد. جهت دریافت مشاوره و سفارش محصول و همچنین اطلاع از نحوه خرید انواع لباس کار و تجهیزات ایمنی می توانید با شماره های موجود در وب سایت تماس و نسبت به خرید خود اقدام نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *