نکات مهم در خرید لباس کار که باید بدانید

خرید لباس کار

مدل لباس کار با توجه به شرکت و نوع فعالیتی که افراد در محیط کار دارند مشخص می شود. دوخت لباس کار باید به گونه ای باشد که احساس راحتی به فرد بدهد و باعث آزار وی  نشود. احساس امنیت، راحتی و آرامش از نکاتی است که توجه ویژه ای باید به آنها داشت و به نوبه خود امری ضروری است. در این مقاله سعی بر آن است که به نکات مهم در هنگام خرید لباس کار بپردازیم. با ما همراه باشید. همچنین اگر شما عزیزان قصد خرید انواع لباس کار مهندسی، لباس کار کارگری، لباس کار آشپزی، لباس کار شرکت نفت و … را دارید می توانید با شماره های موجود در وب سایت ایمن پوش آردم تماس حاصل نمایید و از خدمات مشاورین در این زمینه بهره ببرید.

بیان نکات مهم در خرید لباس کار

در اینجا به معرفی مهمترین نکات در هنگام خرید لباس کار می پردازیم.

یکی از مواردی که باید به آن توجه داشت استفاده از زیپ است. استفاده از زیپ برای تمام لباس کارها مورد نیاز نیست.چرا که زیپ  به خوبی می تواند رسانای خوبی برای برق باشد و جان افراد را به خطر بیندازد. 

در طراحی لباس کار استاندارد، استفاده از جیب و کمربند نیز مورد نیاز نیست چرا که جیب می تواند دلیلی برای تجمع آلودگی باشد. استفاده از لباس کار به مدت طولانی مورد استفاده قرار می گیرد و خود نیز می تواند زمینه ای برای بروز انواع بیماری ها باشد. در هنگام خرید لباس کار باید به این نکته توجه نمایید که بتوان با سرعت بیشتر و بالاتری مورد تعویض قرار گیرد. لباس کار نباید باعث آلودگی فرد شود.

راحتی لباس کار و دمای آن در زمان خرید لباس کار

احساس راحتی داشتن در هنگام استفاده از لباس کار از مهمترین نکاتی است که باید در هنگام خرید به آن توجه ویژه ای داشته باشید. احساس راحتی هم برای تعویض هم در زمان استفاده باید مد نظر باشد. پس باید حتما در هنگام خرید لباس کار، لباس را بر تن کرده و در آن احساس راحتی کنید. مطمئن باشید که این عدم راحتی در هنگام خرید می تواند بر روی عدم کارایی مناسب تاثیر مستقیم داشته باشد. حفظ سلامت و افزایش ایمنی کارکنان تمام هدفی است که تولید کنندگان لباس کار آن را در پی دارند . استفاده از لباس کار در فصل های مختلف نیز متفاوت است. با توجه به تغییر هر فصل، لباس کار جدیدی باید مورد استفاده قرار گیرد. استفاده از لباس کاری که در فصل زمستان مورد استفاده قرار میگیرد برای فصل تابستان نباید مورد استفاده قرار گیرد. استفاده از لباس کاری که در فصل زمستان مورد استفاده قرار میگرفته اگر در فصل تابستان مورد استفاده قرار گیرد باعث بالا رفتن دمای بدن می شود و همین باعث ناراحتی در افراد می شود.

رنگ لباس کار

لباس کار باتوجه یه سمت افراد در محیط های مختلف کاری متفاوت است. به عنوان مثال لباس کار مهندسی که در محیط های کارخانه ای کار می کنند می تواند خاکستری و یا سرمه ای باشد اما مهم است که در آن از نوار شبرنگ نارنجی یا سبز فسفری استفاده شود. نکته ی مهم در هنگام خرید لباس کار، رنگ بندی لباس کار است. استفاده از رنگ مناسب برای لباس کار ضرورت دارد. رنگ لباس کار باید رنگی ثابت باشد تا در اثر شستشوی بالا باعث نشود رنگ پارچه از بین برود. همچنین در بسیاری از مشاغل، لباس کار باید شب نما باشد. در هنگام تولید لباس کار کارگری و رفتگری باید استفاده از رنگ های شب نما که در تاریکی بتوان به خوبی قبل رویت باشند امری ضروری است.

اندازه و سایز لباس کار

لباس کار باید متناسب با سایز افراد انتخاب شود. لباس کار باید به اصطلاح روی تن فرد بنشیند و فیت تن باشد. استفاده از لباس کار گشاد باعث می شود جلوی دست و پای افراد گرفته شود و خطر آفرین است.

محافظت لباس کار

لباس کار باید به عنوان محافظی برای بدن افراد مورد استفاده قرار گیرد. سلامتی انسان با نفوذ مواد شیمیایی که از طریق درز لباس کار در معرض خطر خواهد بود. در نتیجه در هنگام تولید لباس کار باید درزها را چندین بار چرخ کنند تا هیچ نوع آلودگی وارد لباس نشود و از نفوذ مواد شیمیایی به داخل لباس جلوگیری کنند. بنابراین غیر قابل نفوذ بودن را می توان از جمله ویژگی های مهم لباس کار عنوان کرد. مخصوصا برای مشاغلی که با رنگ و اسید سروکار دارند امری ضروری است. 

لباس کار آردم

فروشگاه ایمن پوش آردم با بیش از ۲۰ سال سابقه درخشان در زمینه تولید و فروش لباس کار آماده ارائه خدمت به کارفرمایان، مدیران کسب و کار، مدیران کارخانجات، بیمارستان ها، لباس کار معدن، لباس کار شرکت نفت، لباس کار صنعتی، لباس کار حراست، لباس کار کارگری، لباس کار مهندسی و … می باشد. جهت دریافت مشاوره و سفارش محصول و همچنین اطلاع از نحوه خرید انواع لباس کار و تجهیزات ایمنی می توانید با شماره های موجود در وب سایت تماس و نسبت به خرید خود اقدام نمایید

.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *