انتخاب لباس کار در مشاغل مختلف

انتخاب لباس کار مشاغل خاص

انتخاب لباس کار در مشاغل خاص و متفاوت یکی از چالش هایی ست که معمولا مدیران کسب و کار با آن مواجه هستند. در اینجا قصد داریم به بررسی و حل این چالش بپردازیم. در ادامه با ایمن پوش آردم همراه باشید. جهت مشاوره و خرید انواع لباس کار و اطلاع از قیمت مناسب انواع لباس کار مانند لباس کار مهندسی، لباس کار پزشکی، لباس آتش نشانی، لباس فرم اداری، لباس آشپزی، لباس کار کارگری، لباس کار معدن و … و همچنین تجهیزات ایمنی مانند کفش ایمنی، عینک ایمنی، کپسول آتش نشانی و … می توانید با شماره های موجود در وب سایت تماس و با مشاوران ایمن پوش آردم تماس حاصل نمایید و از خرید لذت ببرید.

انتخاب لباس کار مشاغل خاص

بری مشاغل از لباس کار مخصوص به خود استفاده می نمایند مانند آتش نشانان که باید از لباس کار آتش نشانی استفاده نمایند. این نوع لباس ویژه و خاص و منحصر به فرد است چرا که شغل آتش نشانی بسیار حساس و خاص است و همه افراد اجازه استفاده از لباس آتش نشانی را ندارند فقط مختص آتش نشانان است. لباس آتش نشانی ویژگی های مخصوص به خود را دارد چرا که باید در برابر آتش و مواد آتش زا مقاوم باشد. 

نوع دیگری از لباس که خاص است و منحصر به فرد می توان به لباس پزشکی اشاره کرد. لباس پزشکی باید از هر نوع آلودگی دور باشد به همین دلیل رنگ این نوع لباس بسیار اهمیت دارد لباس یک دست سفید مناسب شغل پزشکی است. 

لباس افرادی که با مردم و قانون در ارتباطند یعنی به عنوان واسطی بین مردم و قانون قرار دارند پلیس ها هستند. لباس پلیس ها خاص هستند مانند لباس آتش نشانان و پزشکان. 

از دیگر مشاغلی که از لباس کار خاص استفاده می نمایند بانک ها و آژانس های هوایی هستند که از انواع لباس فرم اداری استفاده می نمایند.

خصوصیات مهم لباس کار 

لباس کار نشان دهنده نوع کار و برند شرکت ها است. این بدین معناست که شرکت ها و سازمان ها می توانند با بهره گیری از مشاوره یک طراح و دوخت خوب در زمینه لباس کار به برندینگ شرکت خود کمک کند. طراح لباس کار موظف است لباسی مناسب با نوع کار شرکت به او ارائه دهد. همچنین می توانند با چسباندن لوگو به سر جیب آقایان، مقنعه بانوان یا کنار یقه کت به برندینگ شرکت ها کمک بسیاری کنند. 

لباس کار باعث ایجاد نظم در محیط کار میشود و نشان دهنده نظم موجود در محیط کار است.

استفاده از لباس کار به عنوان پوششی مناسب در محیط کار

لباس فرم اداری نوعی لباس کار است که اکثر شرکت ها از آن استفاده می کنند. لباس فرم اداری برای آقایان کت شلوار یا پیراهن شلوار با رنگ خاص و برای بانوان مانتو با طراحی خاص و منحصر به فرد و مقنعه با طراحی خاص و ویژه می باشد. اصولا در ایران استفاده از کراوات در بین لباس کار جایز نیست اما در کشورهای غربی استفاده از کراوات به همراه کت و شلوار بسیار شیک است و مناسب برندینگ را جایز می دانند و از اصول لباس کار آنهاست.

لباس کار آردم

ایمن پوش آردم که توسط جناب آقای مهدی آردم مدیریت می شود با بیش از ۲۰ سال سابقه درخشان در زمینه تولید لباس کار در انواع مختلفی مانند لباس کار کارگری، لباس کار آتش نشانی، لباس کار مهندسی، لباس فرم اداری، تی شرت کار، جلیقه کار و … همچنین تجهیزات ایمنی فعالیت بی نظیری دارند. شما عزیزان می توانید با مراجعه به وب سایت ایمن پوش آردم از محصولات این برند مفتخر دیدن فرمایید و با شماره های موجود در وب سایت تماس حاصل نموده و از مشاوره های مشاوران بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *