افزایش تولید صنایع ایمنی و آتشنشانی

تولیدات صنایع ایمنی و آتشنشانی رو به افزایش است
رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان لوازم ایمنی و آتش نشانی تهران، حسین مصطفی زاده، گفته است “تا زمانی که نیروی انسانی کارکشته، خبره، متخصص و عاشق تولید در کشور داریم می توانیم با اعتماد به نفس مسیر جهش تولید را با استفاده از تمام هم و غم خود طی کنیم.”
منظور او از این سخت این است که با نیروهایی که عاشق تولید هستند و در عین حال دارای تخصص و کارهای حرفه ای می باشند می توانیم تولیدات داخلی را افزایش دهیم و تولیدات خود در صنعت ایمنی و آتشنشانی را بالا ببریم. تجهیزات ایمنی و لباس کار از آن دسته از ملزومات کار است که در سال های دور به دلیل ناتوانی در تولید، هزینه های بسیار زیادی برای واردات آنها داشته ایم ولیکن امروزه با استفاده از نیروهای حرفه ای تولیدات بسیار خوب و زیادی در این زمینه داشته ایم.


وی با اشاره به اقدامات اتحادیه برای تحقق این مهم بیان کرد: اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان لوازم ایمنی و آتشنشانی در سال های اخیر با همت و سرمایه گذاری در حوزه تولید توانسته برای تولید انواع و اقسام کالاهای مورد نیاز در بازار به خصوص انواع لوازم و لباس ایمنی آتش نشانی، دستکش ایمنی، سیستم اعلام اطفای حریق، کپسول آتشنشانی، کلاه ایمنی و کفش های صنعتی تلاش کند. او ادامه داد: با افتخار اعلام می کنم این اتحادیه در چند سال گذشته روند بسیار صعودی در توسعه تولید لوازم موجود در این صنف را طی کرده است. البته قطع به یقین برخی از مواد اولیه مورد نیاز برای تولید این نوع کالاها در کشور وجود ندارد و باید وارد شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *