شستشوی لباس کار و لباس فرم اداری

لباس فرم اداری

شستشوی لباس کار و لباس فرم اداری به دلیل استفاده ی هر روزه از جمله موارد بسیار مهم در بهداشت فردی است. امروزه موادهای شوینده ی بسیاری به این منظور وجود دارد. علاوه بر نوع شوینده، دمای آب بر چگونگی لباسشویی تاثیر گذار خواهد بود. در اینجا به چگونگی شست و شوی لباس کار و لباس فرم اداری خواهیم پرداخت. جهت اطلاع از قیمت و خرید انواع لباس کار، مانتو و شلوار اداری و دستکش ایمنی کار با شماره های موجود در وب سایت ایمن پوش آردم تماس حاصل نمایید.

شستشوی لباس کار و لباس فرم اداری چگونه باید باشد

شوینده های امروزی به گونه ای تولید می شوند که بتوانند در پایین ترین دمای آب بهترین تاثیرگذاری را داشته باشند. شستشوی سنتی به شکلی است که بالاترین تاثیر در دمای بالاتری خواهد بود. اما امروزه در روش شستشوی مدرن اینگونه نخواهد بود. مواد شوینده امروزه با آنزیم هایی فرموله شده که بتوانند در دمای 60 درجه عمل خواهند کرد.

استفاده از آب سرد برای اکثر لباسشویی ها بهتر عمل می کنند. شستشوی لباس کار در آب سرد می تواند به خوبی انجام شود.

از بین بردن لکه های لباس کار با آب سرد

اگر قصد دارید یک لکه را از بین ببرید، آب سرد می تواند گزینه مناسبی باشد. هنگامی که دمای آب بیشتر از هفتاد و پنج درجه باشد، مواد شوینده تاثیر کمتری خواهد داشت و گرما می تواند به لکه های ایجاد شده در لباس کار کمک کند اما آب در دمای بالا می تواند به پارچه آسیب بزند.

نحوه بهداشت مناسب لباسشویی

به منظور بهداشت ماشین های لباسشویی، روشهای گوناگونی وجود دارد. استفاده از سفیدکننده ها باعث از بین رفتن رنگ پارچه ها می شود اما لباس را ضدعفونی نمیکند. سفیدکننده ها ممکن است رنگ پارچه را بین برود به همین دلیل نمی توانید در تمامی موارد استفاده نمایید. شما همچنین می تواند با قرار دادن لباس کار، در آب در حال جوش می توانید آنها را ضدعفونی کنید.

فروشگاه لباس کار آردم

لباس های تولید شده و عرضه شده توسط شرکت ایمن پوش آردم به همراه ضمانت و کیفیت بالا می باشد. استفاده از لباس کار امری بدیهی ست و همه کارکنان باید در هنگام انجام کار از لباسکار استفاده کنند. در زمینه تولید لباس کار دوبنده، ایمن پوش آردم کیفیت و امنیت را چاشنی کار خود کرده است. جهت خرید انواع لباس کار مهندسی و لباس کار کارگری و … می توانید با شماره های موجود در وب سایت تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *