دلیل محبوبیت کاپشن خلبانی چیست

خصوصیات کاپشن خلبانی

کاپشن خلبانی کاپشنی معروف و محبوب میان آقایان است و با سرد شدن هوا محبوبیت بیشتری پیدا میکند. کاپشن خلبانی از جمله مهمترین لباس های ضروری در سرمای زمستان است و همه ی آقایان تمایل به پوشیدن این نوع کاپشن دارند. در این مقاله به معرفی خصوصیات کاپشن های خلبانی می پردازیم. جهت خرید انواع لباس کار می توانید با ایمن پوش آردم تماس حاصل نمایید.

تاریخچه کاپشن خلبانی و ویژگی های آن

کاپشن خلبانی از جمله لباس های کلاسیک است و هیچ گاه از مد نمی افتد. لایه رویی این لباس از جنس چرم است و آستر آن از جنس پشم است. کاپشن های خلبانی برای اولین بار در دهه 1920 و 1930 تولید شد. در آن زمان هواپیماهای جنگنده، بدون سقف بودند. کاپشن های خلبانی در آن زمان دارای حجم بودند و با گذشت زمان، حجم این لباس ها کاهش پیدا می کرد، ویژگی های دیگر مانند یقه، فرم کلی، جنس و سایر ویژگی های آنها تغییر نکرده است.

خصوصیات کاپشن خلبانی

وزن این کاپشن ها، سنگین است و از جنس چرم اصل و ضخیم تولید می شود. با آستر، سر آستین، یقه و لبه پایینی از جنس پشم توانسته محبوبیت خود را مابین طرفداران خود کسب نماید. این کاپشن ها در هوای سرد و زمستانی کاربرد بیشتری دارد.

استفاده از کاپشن خلبانی حتی اگر با استایل شما هماهنگ نباشد

بسیاری از افراد بسیار مشتاق به استفاده از این کاپشن نرم و راحت هستند اما این امکان وجود دارد که این نوع کاپشن مناسب هر نوع استایلی نباشد چرا که استایل کاپشن خلبانی، شخصیت و تیپی هماهنگ را خواستار است. پس بهتر است که از المان ها و انتخاب های متعدد و متنوعی استفاده کنید. اولین نکته این که کاپشن خلبانی باید متناسب با لباسی باشد که زیر آن قرار گرفته است. 

نکته مهم اینکه زیر کاپشن خلبانی هرگز از مواردی چون استفاده از جواهرات، تیشرت های گشاد، شال گردنهای ضخیم و همچنین ژاکت و پلیورهای بافتنی ضخیم استفاده نکنید.

اگر تمایل دارید که بسیار شیک دیده شوید باید از شلوار تیره استفاده کنید. همچنین استفاده از بوت تیره می تواند به جذابیت شما کمک کند. کاپشن خلبانی برای افرادی که توده بدنی پایین تری دارند مناسب تر است و افراد با توده بدنی بالا بهتر است که از این استایل لباس استفاده نکنند.

تولید لباس کار آردم

فروشگاه ایمن پوش آردم با بیش از 20 سال سابقه درخشان در زمینه تولید و فروش لباس کار آماده ارائه خدمت به کارفرمایان، مدیران کسب و کار، مدیران کارخانجات، بیمارستان ها، لباس کار پزشکی، لباس کار شرکت نفت، لباس کار صنعتی، لباس کار حراست و … می باشد. جهت دریافت مشاوره و سفارش محصول می توانید با شماره های موجود در وب سایت تماس و نسبت به خرید خود اقدام نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *