انتخاب لباس جین به عنوان لباس کار

لباس کار جین

افراد شاغل به غیر از دغدغه های موجود در محیط کار دغدغه دیگری دارند که هر روز با آن درگیر هستند و آنهم انتخاب لباس مناسب برای محیط کار است که لباس کار به یاری افراد شاغل پرداخته است. همین موضوع باعث میشود افراد دغدغه ذهنی کمتری داشته باشند و بتوانند با تمرکز بیشتری روی کار خود فعالیت کنند. یکی از دلایل پوشیدن لباس کار در محیط کار، حفظ جان نیروی کار و یا کاهش آسیب دیدگی از خطرات احتمالی در حین فعالیت می باشد. جهت مشاهده انواع لباس کار با قیمت مناسب می توانید به وب سایت رسمی ایمن پوش آردم مراجعه کنید و با شماره های موجود در وب سایت تماس حاصل نمایید.

یونیفرم، پوششی محافظتی می باشد که در محیط کار افراد در حین انجام فعالیت از آن استفاده می کنند. یکی از دلایل مهم در انتخاب لباس کار ارتقا حفاظت ایمنی می باشد چرا که در محیط های کاری مختلف چالش های متفاوتی دیده می شود. انواع مختلفی از لباس کار وجود دارد که با توجه به نوع محیط کاری انتخاب میشود مانند لباس کار مهندسی یا لباس کار جین و …

در این مقاله سعی بر آن است که به یکی از انواع لباس کار بپردازیم و آنهم لباس کار جین است. در انتخاب این نوع لباس کار باید از نحوه شستشو و اتوکشی آن مطلع شد.

پوشش مناسب لباس کار

انتخاب لباس کار دلایل مهمی دارد. یکی از آنها محافظت افراد در برابر خطرات احتمالی در محیط کار است. بر همین اساس لباس کار باید دست ها و پاها را پوشش دهد و به صورت یک تکه سرهمی و یا دوتکه بلوز شلوار و یا به صورت لباس کار دوبنده باشد.

خصوصیات لباس کار

از جمله خصوصیات لباس کار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1.پارچه ای با کیفیت

2.یک رنگ بودن

3.سایز لباس کار

4.تداوم در دوخت

لباس کار جین

لباس کار با پارچه جین به نوعی پارچه با بافت پنبه ای گفته می شود. پارچه جین دارای دوام و استحکام بالاست و از جمله سبک های فشن و مد است که مورد استفاده در تمام دنیا است. این نوع پارچه دارای دو جنس نازک و ضخیم می باشد که با توجه به تغییر فصل متفاوت است. مشاغلی چون ساختمان سازی، کشاورزی، دامداری، صنایع پتروشیمی، معدن، خودروسازی، کارخانجات و .. از این جنس استفاده می کنند.

نحوه شستشو و اتوکشی لباس کار جین

در زمان شستشوی لباس جین باید به این نکته توجه شود که نباید از آب داغ استفاده کرد چرا که آب داغ باعث آسیب به تار و پود پارچه می شود و عمر لباس کار را کم می کند. اگر شستشوی لباس کار جین با دست انجام شود می تواند باعث حفظ شدن رنگ ها شود و سایش اصل از شستشو با ماشین لباسشویی را تا حدی کاهش دهد. از اتوی بخار جهت اتو کردن لباس کار جین استفاده نکنید. همچنین مراقب باشید اتو را به صورت مستقیم روی جین قرار ندهید.

لباس کار آردم

ایمن پوش آردم که توسط جناب آقای مهدی آردم مدیریت می شود با بیش از ۲۰ سال سابقه درخشان در زمینه تولید لباس کار در انواع مختلفی مانند لباس کار کارگری، لباس کار آتش نشانی، لباس کار مهندسی، لباس فرم اداری، تی شرت کار، جلیقه کار و … همچنین تجهیزات ایمنی فعالیت بی نظیری دارند. شما عزیزان می توانید با مراجعه به وب سایت ایمن پوش آردم از محصولات این برند مفتخر دیدن فرمایید و با شماره های موجود در وب سایت تماس حاصل نموده و از مشاوره های مشاوران بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *