یک مانتو اداری خوب چه ویژگی هایی دارد؟

لباس فرم اداری

اگر قصد انتخاب و یا خرید یک مانتو اداری خوب را دارید این مقاله را از دست ندهید. در اینجا قصد داریم به بررسی مهمترین ویژگی های یک مانتو اداری خوب و با کیفیت بپردازیم. با ما همراه باشید. همچنین می توانید جهت خرید یا اطلاع از قیمت انواع لباس کار، دستکش ایمنی، تی شرت کار، لباس کار دوبنده، لباس کار مهندسی و … به وب سایت رسمی ایمن پوش آردم مراجعه و با بررسی انواع نمونه های فروشگاهی لباس کار خود را انتخاب و با شماره های موجود در وب سایت تماس حاصل نموده و نسبت به خرید خود مشاوره و اقدام کنید.

ویژگی های بهترین فرم مانتو اداری چیست؟

انتخاب یه فرم لباس خاص برای کارمندان یک مجموعه امری ضروری، حیاتی و مهم است. شرکت ها در اکثر نقاط جهان با استفاده از یک رنگ و یک طرح خاص که مطابق با رنگ سازمانی شان است اقدام به خرید لباس فرم اداری می کنند.
شیک پوشی بانوان در مجموعه ها بسیار مهم است. اکثر شرکت های هواپیمایی و متصدیان غرفه های نمایشگاهی از لباس فرم اداری مناسب استفاده می کنند.
گاهی حتی ضرورتی به پوشیدن لباس فرم نیست اما اغلب بانوان در شرکت یا کسب و کار خود جهت ارائه شخصیتی باکلاس تر و تاثیرگذارتر از مدلهای فرم اداری خاص استفاده می کنند. شیک پوشی در محیط کار به معنی خرید لباس کار گران قیمت نیست بلکه استفاده از لباسی با فرم زیبا و طرح و رنگ خاص و کیفیت بالا تاثیر گذاری بالایی خواهد داشت.پس بنابریان اگر تمایل به پوشیدن لباس فرم اداری زیبا دارید استفاده از یک لباس با دوخت اصولی را انتخاب کنید.
اغلب شرکت ها لباس فرم اداری را به رنگ تیره انتخاب می کنند تا زود به زود کثیف نشود و با شستشوی زیاد یونیفرم حالت خاص خود را از دست ندهد.

نکات مهم خرید لباس فرم اداری

در هنگام خرید لباس فرم اداری رعایت چند نکته ضروری است. رعایت نکاتی چون قد مانتو که باید متناسب با قد شما باشد. اگر شما فردی هستید که از لحاظ جثه درشت تر هستید بهتر است که از لباس فرم اداری با قد بلندتر استفاده کنید. استفاده از مانتو اداری با برش های عمودی خرج کار برای افرادی که قد کوتاهی دارند مناسب تر است.

در محیط کار نباید از لباس فرم تنگ استفاده کرد چرا که تنگ بودن لباس مانع از فعالیت و بهره وری بالا خواهد بود. لباس فرم اداری باید از جنس نخ باشد چرا که فعالیت در محیط کار زیاد است و اگر درصد نخ چایین تری داشته باشد و پلاستیک بیشتر استفاده شود باعث بوی نامطبوع لباس می شود. لباس فرم نخی باعث می شود حساسیت پوستی ایجاد نشود. همچنین کیفیت لباس نخی خیلی بالاتر است.

لباس کار آردم


ایمن پوش آردم که توسط جناب آقای مهدی آردم مدیریت می شود با بیش از ۲۰ سال سابقه درخشان در زمینه تولید لباس کار در انواع مختلفی مانند لباس کار کارگری، لباس کار آتش نشانی، لباس کار مهندسی، لباس فرم اداری، تی شرت کار، جلیقه کار و … همچنین تجهیزات ایمنی فعالیت بی نظیری دارند. شما عزیزان می توانید با مراجعه به وب سایت ایمن پوش آردم از محصولات این برند مفتخر دیدن فرمایید و با شماره های موجود در وب سایت تماس حاصل نموده و از مشاوره های مشاوران بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *