چرا استفاده از لباس کار اهمیت دارد

انواع لباس کار

لباسکار به فرمی گفته می شود که در محیط کار با توجه به نوع شغل و فعالیت های در محیط کار، شرایط آب و هوایی و سلیقه شخصی گفته می شود.

استفاده از لباس کار دلایل مختلفی دارد. یکی از دلایل اهمیت استفاده از لباس کار در محیط کار، حفاظت از جان اشخاص و نیز کاهش آسیب های ناشی از خطرات احتمالی به هنگام انجام کار خواهد بود. ایمن پوش آردم تولید کننده انواع لباس کار برای تهران و شهرستانها می باشد. جهت اطلاع از قیمت و نحوه خرید با شماره های موجود در وب سایت تماس حاصل نمایید.

ضرورت استفاده از لباس کار در محیط کار

یکی دیگر از دلایل استفاده از لباس کار می توان به یک دست شده پرسنل کاری، همچنین شناسایی آنان از سایر افراد، آراسته و منظم ساختن افراد از دیگر دلایل استفاده از لباس کار می باشد.

نکات فنی استفاده از لباس کار

معرفی نکات فنی لباس کار مناسب تمام لباس های مخصوص محیط کار دارای نکات فنی می باشد که دقت در آنها کارفرما را برای انتخاب مناسب یاری می رساند.

یکی از این نکات فنی که تولیدکنندگان باید به آن توجه نمایند جنس پارچه است. پارچه باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد. در بافت پارچه باید از حداقل پلی استر استفاده شود. رنگ پارچه لباس کار باید ثابت باشد و پارچه نباید بعد از شستشو کوتاه شود و به اصطلاح آب نرود.

استاندارد دوخت و سایز از دیگر نکات فنی لباس کار است. سایز لباس کار خیلی مهم است و توجه به این موضوع بسیار مهم است تا از شکافتن در ناحیه درزهای لباس جلوگیری می کند. در دوخت لباس کار هر چقدر دوخت ظریف تر باشد لباس کار دارای استحکام بیشتری خواهد داشت.

جنس لباس کار

انتخاب جنس لباس کار به شرایط مختلفی از جمله وضعیت جوی و آب و هوا مانند سرما و گرما و اینکه چه میزان در روز از لباس کار استفاده می شود و در چه ساعاتی است در تاریکی استفاده می شود یا روشنایی. به عنوان مثال کارگرانی که در عملیات بازسازی و احداث جاده ها مشغول به کار هستند باید از رنگی استفاده کنند که که در هنگام شب توجه رانندگان را جلب نماید و از وقوع حوادث جلوگیری نمایند.

قیمت خرید انواع لباس کار 

قیمت لباس کار را المانهای مختلفی مشخص می کند مثلا جنس لباسکار، مدل لباس کار و کیفیت پارچه . جهت خریداری کردن انواع لباس کار با قیمت مناسب می توانید با شماره های موجود در وب سایت ایمن پوش آردم تماس حاصل نموده و از کارشناسان مشاوره بگیرید.

تولید و پخش لباس کار آردم

ایمن پوش آردم در زمینه تولید لباس کار، در کنار این فعالیت گسترده خود اقدام به تامین تجهیزات ایمنی مانند کفش ایمنی، عینک ایمنی، کپسول آتش نشانی و … کرده است. اگر قصد خرید تجهیزات ایمنی و یا قصد خرید انواع لباس کار کارگری، مهندسی، لباس فرم اداری، لباس پزشکی، جین و … را دارید می توانید با شماره های موجود در وب سایت تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *