چه الیافی در دوخت لباس کار مورد نیاز است

الیاف لباس کار

همانطور که می دانید استفاده از لباس کار جهت حفظ ایمنی بدن امری ضروری است. چرا که کارکنانی که به طور مداوم و برای ساعتهای طولانی در محیط های صنعتی مشغول به کار هستند بنا به محیطی که در آن مشغول به کار هستند با آلودگی های محیطی در محیط کار خود با آنها روبرو هستند. از این رو استفاده از لباس کار مناسب موجب ایمنی افراد در مقابل خطرات ناشی از استفاده از مواد در محیط کار می شود بنابراین لازم و ضروری است. اما آیا فقط استفاده از لباس کار است که مهم است؟ قطعا جواب خیر است. لباس کار باید دارای استانداردهای لازم باشد. اگر تولیدکننده در کنار طراحی و تولید لباس کار به استانداردهای لباس کار و همچنین الیاف مورد استفاده در طراحی و دوخت لباس کار توجه داشته باشد میتوان گفت که آن لباس کار دارای شرایط لازم ست.

ایمن پوش آردم با تجربه چندین و چندساله ی خود در زمینه طراحی و تولید لباس کار توانسته با دیگر همکاران خود در این زمینه رقابت داشته باشد. جهت سفارش و خرید انواع لباس کار و تجهیزات ایمنی می توانید با شماره های موجود در وب سایت تماس حاصل نمایید.

الیاف مورد استفاده در دوخت لباس کار

نکته ی مهمی که باید مورد توجه قرار گیرد این است که در زمینه تولید لباس کار باید از فناوری های نساجی استاندارد و به روز استفاده شود. در زمینه تهیه و تولید یک لباس کار مناسب و استاندارد از ترکیب زیادی از مواد ویژه و خاص استفاده می شود که همین مواد ویژه  و خاص باعث بالارفتن ایمنی و محافظت لباس کار می شود. در اینجا به چند نوع جنس لباس کار مناسب اشاره می کنیم :

1.پارچه هایی که می تواند برای دوخت لباس کار مورد استفاده قرار گیرد شامل پارچه های بافته شده و بافتنی، پارچه های بدون سیم، پارچه های بافته و یا غیر بافته، مواد نساج کامپوزیت، پارچه های چند لایه و روکش دارد و مواد کامپوزیت تقویت شده و یا نساجی می باشد.

2.نخ هایی که در دوخت لباس کار مورد استفاده قرار میگیرد به طور کلی دارای خصوصیات و عملکرد ویژه ای است به شکلی که خصوصیات هر فیبر را تعیین می کند. لباس های تهیه شده از الیاف که ساخته دست انسان است به چند دسته تقسیم می شوند. الیاف مصنوعی با عملکرد بالای مکانیکی، الیاف ارگانیک مقاوم به احتراق و آتش سوزی، الیاف معدنی با کارایی بالا مانند فیبر کربن، فیبر شیشه، آزبست و الیاف رمان

3.اتمام نساجی که می تواند به صورت مکانیکی یا شیمیایی تقسیم شود. نمونه هایی از اتمام مکانیکی مانند تقویم، افزایش، برداشت، تنظیم گرما و جمع آوری فشاری است و اتمام شیمیایی در جهت هزینه های آن به عنوان فناوری اصلی برای لباس های محافظ است.

4. تولید، خیاطی و یا مونتاژ لباس است که در آخرین مرحله قرار دارد.

استفاده از لباس کار چه مزایایی دارد

یک لباس کار مناسب دارای ویژگی هایی می باشد که در اینجا تیتر وار به آنها می پردازیم

1.استفاده از لباس کار به عنوان محافظ بیولوژیکی

2.استفاده از لباس کار به عنوان محافظ در برابر آتش

3.استفاده از لباس کار به عنوان محافظ در برابر سرما و گرما

4.استفاده از لباس کار به عنوان محافظ در برابر مواد شیمیایی

5.استفاده از لباس کار به عنوان محافظ در برابر ضربه های مکانیکی

6.استفاده از لباس کار به عنوان محافظ در برابر اشعه های خطرناک

لباس کار آردم

فروشگاه ایمن پوش آردم با بیش از ۲۰ سال سابقه درخشان در زمینه تولید و فروش لباس کار آماده ارائه خدمت به کارفرمایان، مدیران کسب و کار، مدیران کارخانجات، بیمارستان ها، لباس کار معدن، لباس کار شرکت نفت، لباس کار صنعتی، لباس کار حراست، لباس کار کارگری، لباس کار مهندسی و … می باشد. جهت دریافت مشاوره و سفارش محصول و همچنین اطلاع از نحوه خرید انواع لباس کار و تجهیزات ایمنی می توانید با شماره های موجود در وب سایت تماس و نسبت به خرید خود اقدام نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *